Гарантії/обмін/повернення

На які товари надається гарантія?

На більшість товарів у нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності заводських шлюбів та дефектів. Термін гарантії зазначено в описі пристрою.

Гарантія дійсна терміном від 14 до 365 днів залежно від товару. Гарантійні зобов'язання підтверджуються гарантійним талоном (чеком). Гарантія дійсна з отримання товару покупцем. Переконайтеся, що при отриманні товару немає дефектів, а комплектація повна. 

Чи можу я повернути/обмінювати товар, якщо він не підійшов?

Так, ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання товару (Закон про захист прав споживачів). Товар не повинен мати ознак експлуатації та змін. Для обміну або повернення зв'яжіться з нами за телефонами в розділі "Контакти" або напишіть лист з темою "Повернення/обмін товару" з описом проблеми, ПІБ, номером замовлення. 

Як бути, якщо із товаром проблеми?

Якщо гарантійний термін ще не пройшов, а з товаром виникли проблеми, зверніться до нас за контактними телефонами або напишіть листа. Ми також виконуємо післягарантійне обслуговування. 

Зверніть увагу:

Транспортування товару повернення, обмін, відправка ремонт, повернення з ремонту здійснюється з допомогою покупця, якщо інші умови були обумовлені заздалегідь.

Гарантія не поширюється:

  • ушкодження, спричинені внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, потрапляння сторонніх предметів, запиленість);
  • Ушкодження, спричинені внаслідок аварійного підвищення або зниження напруги в електромережі або неправильним підключенням до мережі;
  • Ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням;
  • на товари, у яких було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт чи змінено компоненти товару;
  • Природне знос чи вичерпання ресурсу товару чи комплектуючих;